A magyarokban kifejezetten erős a tulajdonjoghoz való ragaszkodás, elég csak az ingatlanpiacra gondolni, ahol a nyugati országokban jellemzően sokkal magasabb a bérlemények száma, amíg idehaza a többség bérleti díj helyett inkább a lakáshitel törlesztőjét fizeti, csak legyen saját tulajdonban a családi fészek. Ez a mentalitás visszaköszön az autókkal kapcsolatban is: bár a döntést egyre több dilemma mentén kell meghozni – használt vagy új, elektromos vagy benzines, stb. – legtöbben saját fenntartású autóban gondolkodnak, miközben ennek egyre több alternatívája elérhető a piacon és élethelyzetektől, szituációktól függően más-más megoldás lehet előnyösebb.
Tavaly rekordszámú autót helyeztek újonnan forgalomba a magyar utakon, azonban ez sem akadályozta meg az autópark átlagéletkorának növekedését, mert az újonnan regisztrált autók többsége is import használtautó. Bár a nullkilométeres autók eladása is nőtt, annak sokszorosa a használtautópiac forgalma. A magyar lakosság számára ráadásul a biztonság egyet jelent a saját tulajdonnal, és inkább vásárolnak 10 évnél idősebb autót - vállalva a magas fenntartási költségeket - minthogy valamely havidíjas pénzügyi konstrukció keretében új autóba üljenek. Pedig a felhasználási szokásokhoz igazítva már vannak olyan kedvező lehetőségek is, amelyek akár önerő nélkül lehetővé teszik, hogy havi díj fejében néhány évente új autóba üljünk, megszabadulva az üzemeltetés minden nyűgétől.
Januártól 50%-os átalányérték-számítással is vissza lehet igényelni a magán- és üzleti célra egyaránt használt autók bérleti, illetve nyílt végű lízing díját, ami kedvező változás az autófinanszírozás számára.
Kihirdette a kormány a közlönyben azt is, hogy kiknek nem kell jövőre extraprofitadót fizetnie.
A háború eszkalációjáról szóló tudósításunk folyamatosan frissül.
Vegyes mozgások a világ tőzsdéin.
A volt ukrán főparancsnok is megszólalt a kialakult helyzetről.
Határozott nemzetközi fellépést sürget az ukrán elnök.
Jelentős késéseket okoz az időjárás.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?